loading...
دانلود بازی ارکید
آرمان بازدید : 398 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید.


دانلود بازی در ادامه مطلب 

آرمان بازدید : 396 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای TV Farm Final 2011




TV Farm عنوان یکی دیگر از سری بازی های Farm می باشد که از محبوبیت زیادی بین گیمرها برخوردار است. این بازی زیبا مثل سابق و همانند بازی های همنوع خود سبکی نیمه استراتژی و ماجرایی دارد که وظیفه اصلی گیمر در آن خلق یک زندگی و تلاش برای تداوم زندگی یک قبیله، شهر یا روستا می باشد. در TV Farm گرافیک حرف اول را می زند و به عبارتی بازی با حجم کم گرافیکی خیره کننده دارد که شما را حیرت زده خواهد کرد که در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی را دیده و خود در این باره قضاوت کنید. این بازی بسیار گسترده تر و مجهزتر از سایر بازی های Farm می باشد بدین ترتیب که در ابتدا امکانات بسیار کمی در اختیار دارید ولی با همین امکانات می توانید یک شهر صنعتی بزرگ بنا کنید که سود و در آمد بسیار زیادی را عاید شما می کند و با همین درآمد می توانید شهرهای بزرگتر بنا کنید. در کل بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را پشت کامپیوتر نگه دارد.



آرمان بازدید : 670 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و کم حجم شهر عجایب Oddly Enough: Pied Piper 1.0


بازی پر از رمز و راز Oddly Enough: Pied Piper 1.0 توسط کمپانی Big Fish Games و Alawar Games حمایت یافته و شرکت Go Games در نشر و توسعه آن نقش داشته است. وارد قلمرو دنیای عجیب خواهید شد و همه چیز را پشت یک راز پنهان شده خواهید یافت. و باید با فکر و ریزبینی خود به کاوش راز گمشده شهر عجایب بپردازید. بازی سبک Hidden Object دارد که در آن گیمر باید تمام حواس خود را به اشیای موجود در بازی معطوف کند تا وسایل مورد نیاز و ردپاهای لازم برای کشف راز را پیدا کرده و قفل رمز را بشکند. ۳۵ مکان مختلف، ۱۶ نوع سطح مختلف و آموزش در ابتدای بازی باعث زیبایی دوچندان بازی شده است. بازی دارای محیط فوق العاده زیبایی است و ظرافت های طراحی خاصی در آن به چشم می آید، گیم پلی مناسب، حجم کم، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب
آرمان بازدید : 561 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

Jet Set Go عنوان بازی زیبا و کم حجمی است که از دسته بازی های محبوبی است که سبک مدیریتی دارد. با پرواز در ارتفاعات توسط یک هواپیمای مسافربری که از مونترال بلند می شود به کشورهای دیدنی و محبوب مسافرت خواهید کرد و شما نقش یک خدمه را ایفا خواهید که باید نظر مسافرین را جلب کند و درکمترین زمان ممکن درخواست این مسافرین را برآورده کند. این بازی مدیریتی در مکان های مختلف مثل کنار ساحل، کافی شاپ های مختص تورهای مسافرتی، و پارک های تفریحی اتفاق می افتد که شما باید رضایت مشتریان را جلب کنید. هریک از این مشتری ها کاسه صبری دارد که نباید اجازه دهید لبریز شود و باید در زمان تعیین شده سفارش دلخواه را آماده کنید و با ادامه این روند بازی را پیش ببرید.

این بازی به صورت کاملا کرک شده هست

دانلود در ادامه مطلب

آرمان بازدید : 439 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




با سلام این بازی جزو بازی های پیدا کردن اجسام هست و این نسخش فعلا کرک نشده هست بزودی کرک گذاشته خواهد شد

شما باید در اتاق های قصر را مرتب کنید با پیدا کردن اجناس گفته شده توسط بازی 
همینطور این بازی شامل 16 مینی بازی هست
این بازی به سبک پازل جست جویی  و .... هست

سیستم مورد نیاز :
- سیستم عامل : ویندوز XP/Vista/7
پردازنده : 2.0 گیگاهرتز
- رم : 1.0 گیگابایت
- DirectX : 9.0 یا بالاتر

لینک دانلود در ادامه مطلب
آرمان بازدید : 1624 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوست دارید مدیریت یک سوپر مارکت بزرگ را تجربه کنید !؟

شما در بازی Supermarket Management 2 2011 به کتی در مرتب کردن و پر کردن قفسه های فروشگاه از کالا ها و همچنین فروش جنس های مختلف ، کمک به مشتریان و کسب درآمد خوب کمک خواهید کرد .
قطعا تجربه ی شیرین و دلچسبی را تجربه خواهید کرد !

تحلیل ما : این بازی قشنگترین بازی هایی سال 2011 هست امیدواریم حتما بازی کنید در بازی شما اصلا مثل نسخه قبل کسل نمی شید  و بازی محیط شادی را داره اینجور بازی ها را همه دوست دارند دختر پسر نداره و هیمطور کوچک بزرگ البته بگم این بازی گرافیک بسیار جالبی داره و از سری های دینر داش بسیار قشنگ تره



سیستم مورد نیاز بازی :
• Operating system: Windows XP / Vista
• Processor: Intel Pentium IV – 1,4 GHz
• Memory: 512 MB
• Video: 128 MB

دانلود در ادامه مطلب

آرمان بازدید : 397 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
من پس از چند ماه برگشتم امیدوارم ناراحت نباشید از دستم واقعا کار داشتم 

راستش کارهایی پیش اومد معذرت بزودی باز هم با جدید ترین ها

لینک های قبلی هم خراب شدند معذرت می خوام
آرمان بازدید : 2359 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




سلام این این بازی جالب یک قسمت از مجموعه ی شهرداری وسترن است .

در این بازی رنگارنگ که در یکی از بیابان های مکزیک میگذرد شما در نقش یک شهردار وظیفه دارید این بیابان خشک را به یک شهر بزرگ تبدیل کنید . ابتدا باید کارگر استخدام کنید تا برای شما کار کنند و منابع به دست آورید . بعد کم کم  کارگاه چوب ، سنگ تراش ، مزرعه و ... میسازید که کارگرانی را در آنها به کار مشغول میسازید . شما میتوانید کلانتر استخدام کنید و شهروندان مست را دستگیر کنید . همین طور به سرزمین خودتان بی افزایید و به مبارزه با دزدان شرور بروید و کلی ماجرای دیگر که میتوانید در بازی Westward II Heroes Of The Frontier  ببینید . 

لینک دانلود در ادامه مطلب


 
آرمان بازدید : 374 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


مجموعه ی  farm frenzy همیشه  یکی از محبوب ترین بازی های مدیریت زمان بوده که  مدیریت دامپروری را به شما میسپارد و شما باید با خریدن حیوانات مختلف و فروش محصولات آنها توسط وسیله ی نقلیه کارخانه بزنید و ثروت خود را افزایش دهید . 

فارم فرنزی 3 در عصر یخبندان میگذرد و کمی با نسخه های دیگر آن فرق دارد . شما حیوانات قطبی را در یک زمین یخ زده پرورش میدهید به آنها غذا میدهید و ...

تنوع در این نسخه بسیار زیاد است . همچنین کارخانه های زیاد و متنوعی در بازی وجود دارد . 

لینک دانلود : در ادامه مطلب 
آرمان بازدید : 389 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




همه شما دوستان عزیز با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده اید شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازدیدكنندگان بسیاری را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی افسانه عموپورنگ Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نمایید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

قابلیت های کلیدی بازی افسانه عموپورنگ:
- بازی کاملا به صورت فارسی می باشد
- دارای محیطی زیبا و کاربر پسند
- مناسب برای تمامی سنین
- دارای فایل راهنما جداگانه در پوشه بازی
- دارای سیستم ذخیره و بارگزاری اتوماتیک (Auto Save)
- دارای حجم کم با قابلیت نصب آسان
- و ...

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 2,133
  • بازدید سال : 21,727
  • بازدید کلی : 276,161
  • کدهای اختصاصی